Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

středa 15. května 2013

15.5.2013 aneb nový začátek..

NU podle mě jsem si mohla pár věcí ušetřit...ale den ještě neskončil a já jsem na sebe celkem pyšná:D.
Odmítla jsem čokoládové trubičky,KFC,zmrzlinu,sušenky,sýrové housky,řízky a hranolky...:/ :D)
Mno mamka asi opravdu chtěla abych měla plný žaludek.
Ráno jsem nic nejedla...přišlo to až ve tři hodiny...snědla jsem dva plátky sýra a tři piškoty:/..
Mimo jiné jsem vypila pár loků Kofoly,Coca Coly,cigárko a dost hořké čokolády:P...přesně tu jsem si mohla ušetřit:x..
Pila jsem hlavně vodu což mi celkem dodalo dobrý pocit.Jsem hodně unavená...bolí mě břicho..
Ale pro krásu se musí trpět!..
Cvičení jsem se věnovala už ráno,ale ještě hodlám pokračovat ať to alespoň trochu vypadá:D...dneska jsem i dost nachodila tak snad to bude znát když takhle pojedu pár týdnů v kuse..
Jen musím udžet chuť na Nutellu:/...
Ta teď převládá v mé mysli..help me please!:D...zítra to musím vydržet nanovo:)...

Žádné komentáře:

Okomentovat