Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

čtvrtek 16. května 2013

16.5...druhý den:)

Takžé po mém rozhodnutí udržovat se od jídla co nejdál se myslím vede fájn:)..
Dneska jsem za celý den snědla hrstku popcornu...dvě lžičky nutelly;//...2 malinké sušenky(viz.obr. Pod článkem)..rohlík a zeleninu..hodně zeleniny..celou misku zeleniny;D...docela by mě zajímalo jestli se může jíst neustále.zelenina a zvlášť se.po ní nepřibírá..a pak taky jestli má někdo zkušenosti s ABC dietou')..
Pohyb dneska...mizerný:D já prostě musím zamakat..a vím to..!;( ále furt.mi chybí to odhodlání;)..

Žádné komentáře:

Okomentovat