Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

úterý 14. května 2013

14.5.2013 aneb kritické období..

Kritické období...to nezní tak hrozně..
Nu nezní,ale když se podívám na sebe tak si připadám jak nechutná popelnice..:D..
Ano dětinské přirovnání,ale já si nemůžu pomoct.Představte si,že na něčem tak strašně děláte...měsíce..a teď se to zničí..a zaviníte si to sami...
Bože fůůj..ze mě málem byla bulimička...
To se mi ještě nepovedlo..prostě po dnešku jsem chtěla zvracet..včera sem zvracela...dneska trochu taky...prostě mám teď v mém těle nespočetně kalorií a odmítám je vyzvracet.
Prostě to co se dělo..
Na to zapomínám..jako kdybych nikdy nebyla v Aně..
Zítra začne můj první den.Přijdou sem jídelničky a všechny moje úspěchy a podobně...alespoň teda doufám.Ale už vím co tohle kritické období provází.Je mi špatně a mám pocit na zvracení...zima..bolí mě hlava.Bože...-.-..
Musím se polepšit.
Já prostě nemůžu sníst tolik jídla..
Je mi potom tak hrozně zle..!!..
Nemyslím si,že ta hladovka bude tak těžká...jenom cvičit a neválet si prdel jako za poslední dobu.
Prostě když si vzpomnenu proč tu hladovku musím držet.Pro koho musím být hubená!!
Kdybyste byly v mojí situaci věřím,že to pochopíte i když teď to zní hrozně dětinsky a podobně já vím..
Ale já chci zapomenout..on mi ukázal to nejhorší...on mi ukázal,že jsou lidi jako on..takový zmr**!..
Jen ať ví o co přišel!!...ať vidí,že i já už na něj kašlu...ať vidí to co nevidím já!!....chci naplno žít a on mi v tom brání!...nemůže tu být navždy!...ať zmizí z mé hlavy..!..nechci ho znát...
Až se uvidím..jednou třeba..v zrcadle...s mojí vysněnou postavou...dokážu si,že nejsem jenom závislá na něm...že prostě už dokážu být sama sebou..dokážu být taková jaká chci..
On mě neovlivní!...nu dokáže to čas...dokážu to já!...i kdybych třeba neměla jíst!...
Stojím si za svým...zítra tu bude jídelníček...0 kcal../ kJ...a pořádně nachozených kilometrů...já si ještě dám!...tohle sem si zkazila...takhle to neskončí!..musím se vylepšit!..musím si to dokázat!..






Žádné komentáře:

Okomentovat