Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

pondělí 13. května 2013

13.5.2013

Dnešek nemůže být horší..://
K snídani jsem si dala tři kousky perníku..neodolala jsem a to bylo vlastně všechno fájn.
Přišla jsem ze školy...hodně jsem pila..měla sem hlad a tak mě bolelo břicho,že jsem si vzala prášek a dala kousek perníku.Chyba!...
Něco málo jsem vyzvracela:x...udělalo se mi zle..teď je mi ještě hůř..možná proto,že mi mamka furt.něco vnucovala..já to všechno odmítla a mamka začala podezřívat,že nejím a z hladu zvracím.Abych jí to vyvrátila,musela jsem před ní sníst velkou porci rýže se zeleninou...4 rohlíky,čokoládu a perník a taky sušenku!://...je to děsný!:/ jídelníček nenapíšu ani kvůli sobě:/..výčitky...vím,že horší to být může,ale prostě po tý snaze?!...bojím se jojo efektu a myslím,že po tomhle dni bude:x...doteď jsem to brala važně...teď to beru extra vážně!;) budu držet hladovku a cvičit víc než teď...
Je mi opravdu zle..dala jsem si pár cviků,ale opravdu málo:/..každopádně nemám na víc...
Je mi líto,že jsem tak zklamala :(
Hlavně jsem podrazila samu sebe..snížila si sebevědomí a vůbec..://...hroznej den!:/
                               #Sebas :(
Závidím všem princeznám co ho zvládli líp') Ana's girls:**

Žádné komentáře:

Okomentovat