Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

neděle 12. května 2013

12.5.2013

Dnešek byl pro mě překvapivě úspěšný.I přesto,že je neděle ráno jsem se vzbudila už v sedm hodin.
Špatně!.
...čím déle vzhůru tím větší hlad.
Nu abych uklidnila svoje chutě dala jsem si lžičku Nutelly.
Celý den takto následoval.Rodinná procházka=vnucování jídla.Takže jsem si prošla jen odmítnutím a lítostí nad tím,že si nemůžu dát lázeňskou oplatku nebo mámin výborný perník :(..
Ale stále se udržuji u stylu jídla jakožto> rozžvýkat a vyhodit<...možná je to neuvěřitelně nechutné,ale mě to opravdu pomáhá.
Nu to tu je:)
..
R..> lžička Nutelly..
D...>nic
O..>dvě lžičky Nutelly,kousek okurky
D...>nic
V...>2 sousta špaget a pár soust domácího perníku..

Předpokládám,že dohromady by to mohlo být tak 100 kcal (spíše zaokrouhlím nahoru)...
A výsledek dne je tedy..

                                  -125...

Dnes jsem cvičení trochu zanedbala..dala jsem si dřepy a posilovala jsem břišní svalstvo.Včera jsem to cvičení dost přeháněla a jsem opravdu unavená.Nemám energii.Chybí mi jídlo.I když je jídelníček dlouhý,nesnědla jsem podstatě nic.
Jsem na sebe pyšná,ale i přesto.Potřebuji jednoduše nějaké nakopnutí:/..
Ale musím pilně pokračovat!...

Hladovka 4-ever kámo...:( %)

Žádné komentáře:

Okomentovat