Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

sobota 11. května 2013

Začátek-začít a přestat?

Pokud se někdo spřátelí s Anou a zbožňuje jídlo...často odůvodňuje Anu tak,že až zhubne tak jednoduše přestane..
Jde to.
Může chvíli trvat než si vaše tělo zvykne na tohle mučení,ale jde všechno.
Ale většinou už my pak nechcem přestat.
Je to psychika...všechno je v naší mysli.
Jde o to,že má někdo cíl zhubnout 2 kila.Zhubne.A když se pak podívá do zrcadla a řekne si: "klidně by mi slušelo mít o 5 kilo míň"..Tak to pokračuje znovu to samé.
A proč né?
Jestli někomu leží na jazyku tahle odpověď,že začne a přestane..že to zvládne..tak se ten dotyčný určitě plete.
Ironie...
Já si tohle říkala taky...ještě když jsem se každý den přejídala a vůbec na sebe nekoukala.
A proč jsem vlastně začala s Ann?..
Rozhodně né,protože je to fenomén,či jiné podobné výmysli.
Chci něco dokázat!


...chci být krásná...
...chci aby si jeden č***k uvědomil o co přichází!...
Chci zaujmout jednoho chalana')) vím,že nemá jít o vzhled,ale nemůžu si pomoct...
A teď to hlavní..
!.dělám to jen kvůli sobě!:)

Prostě zhubnout je moje priorita..!


Dokázala to za tři měsíce!...obdiv!'))

Žádné komentáře:

Okomentovat