Blog...and why?? 0.o

Zastávám pro-ANA!..toto bude něco jako můj deník.I proto se budu podepisovat pouze pod přezdívkou.Nikdo nemusí vědět kdo jsem...tenhle blog bude jen pro ty co to zajímá.

Haters..?..Fuck you..Bitch!! (-_- )

sobota 11. května 2013

11.5.2013

Dnešní den byl docela náročný.

Vzhledem k tomu,že je víkend...a ještě k tomu,že jsem celý den doma..
Ráno: 4 kousky kakaových řezů s pudingem..
D.: nic..
Oběd: Hranolky pečené na sucho (132 kcal)
D.:nic..
Večeře: Čtyři řádky čokolády:/..
Mimo jiné:Voda!...sklenička coly..žvýkačka,pár přežvýkaných a vyhozených sušenek!:D
..
..
Nu a pohyb?:D
2x10 minut dřepy...
10 minut posilování břicha..
20 minut cviky na vnitřní stranu stehen!..

Pro dnešek mi to stačí.Sice jsem se moc neukázala,ale je to v pořádku né?:l..
Co myslíte?:D nějaký názor?..

Výsledek dne: -80 kcal :))

Žádné komentáře:

Okomentovat